Lycklig i Laröd!

Ella älskar när vi åker ut till Laröd!
Vi brukar åka ner till, vad jag tror kallas för Larödsbaden, så ofta vi kan och låta henne vara lös så mycket som möjligt där.

Jag vet inte vad det är för speciellt med just Laröd, för hon får ju vara lös på fler ställen, men man kan se hennes genuina lycka när hon får springa där.
Kanske beror det på att det är lite mer öppet, så att även hon kan ha lite bättre koll på omgivningen, vilket i sig gör henne mer avslappnad...?
Eller så kanske vi själva är mer avslappnade pga. samma sak, och det då innebär en annan känsla för henne också..?
För vi vet ju alla att de känner av minsta lilla obalans i oss och om vi är avslappnade/spända, i balans/obalans, så känner de det också.

Oavsett vilket så är hon en mycket lycklig hund när vi är där!

Vi åkte dit i eftermiddags och tog en sväng där mellan 15-16.
Det var lite kyligt och grått, men det blåste inte så mycket iaf.
Vi gick vår vanliga tur, men fortsatte en liten bit till för vi ville se vart man kom längre fram.
Detta var ju lite spännande för lilla Ella som inte har varit på den sista biten innan.
=)

Sedan körde vi hem, Ella fick sin mat och sedan däckade hon fullständigt i sin bädd!
Hon har sovit/vilat nonstop nu i 2 timmar, lillfisen, och gör fortfarande...
Det behövs inte så mycket alltid... =)

Tyvärr blev det inte varken många, eller bra, bilder.


Självklart vände hon huvudet precis när jag fotade!


Lite bättre... Men jag vet inte varför bilderna blev lite suddiga på ena sidan...?


Nämen, Ella vaknade till liv alldeles nyss...
Inte illa!
=)

Stefan har åkt och tränat, så jag tror jag ska gå ut en liten kisserunda med Ella och sen bara softa lite med henne i soffhörnan en stund.
Det är visserligen bara ca. 2,5 timme sedan vi kom hem, men det är rätt skönt att veta att hon är nykissad en stund framåt om man sedan slappar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0