Ella i snön på gården

Tog ut Ella en sväng på gården och tänkte försöka få henne att springa och busa lite.
Lättare sagt än gjort... =)

Filmade såklart bara med mobilen, vilket resulterade i ett uselt filmklipp!

Nåja, en liten filmsnutt och 2 bilder blev det i af.


Ska det verkligen vara nödvändigt att vara ute i snön??


Ser inte tjusningen i det här...


Världens sämsta kvalitét, men man ser iaf att hon springer lite i snön! =)


Ja, med lite godis kan man få Ella till att göra det mesta...
OBS... Det mesta... Inte allt...!
Då vore hon ingen Tibbe...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att Ella föredrar en varm säng istället för den kalla snö eller????

2012-01-22 @ 20:03:09
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

För det mesta gör hon nog det, eller iaf soffan... Men hon kan tycka det är kul att springa i snön också ibland, bara det inte är för djupt.

/J

2012-01-22 @ 22:08:56
Postat av: Jennipher

Hej!

Halkade in på din blogg ifrån Lilltibbens gästbok, underbart att se dina bilder och läsa igenom, även om jag mest skumläst och tittat på bilderna! :)

Själv går jag och väntar på min bebis, en liten valp från lilltibbens kennel, som kommer till mig i början av mars. Han hade en tuff uppväxt då han var sjuk och hans syskon tyvärr dog, men nu är han en liten kämpe! Finns några bilder på honom i min blogg om du känner för att titta..

Jag vet hur underbara tibbar är då jag alltid haft dem runt omkring mig, tre stycken under min uppväxt i olika omgångar och jag har växt upp med lilltibbens hundar eftersom pamela är en god vän till familjen! :)

Kommer fortsätta att titta in på din blogg, och när min bebis anlänt, kommer min blogg vara överöst med bilder!

Kram!

2012-01-22 @ 23:53:29
URL: http://jeennipher.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Jennipher!

Vad trevligt att du trillade in här! Mycket välkommen! Hoppas att du kommer att hitta mycket läs- och sevärt här!

Extra + i kanten för att även du gillar Tibbar! =)

Ja, lika underbara som de kan vara, lika enerverande kan de också vara... =) Men, man måste ju bara älska dem!

Tittade lite på dina bilder på din lilla krabat som snart flyttar in... Sött litet pyre... =) Tråkigt dock att höra hur han har fått kämpa. Hoppas att han kommer att förbli frisk och stark nu. Önskar dig all lycka!

/Jasmine

2012-01-23 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0