Våra tankar går till... Tindra...

Lilla fina Tindra...

Hon är idag/imorse inlämnad till Djursjukhuset för att göra en gastroskopi under tisdagen.
Idag ska hon vara där för att få näringsdropp och lavemang inför morgondagen.

Stackars liten!

Vi tänker på dig och håller alla tummar, tår, tassar och klor som vi bara kan!
Inte bara för att det ska gå bra imorgon, utan för att det ska hjälpa dig framöver.


Tindra har fått ett rött halsband och blivit inskriven på Djursjukhuset
(Bilden är lånad från Theréze)


Vi vill alla att du ska må bra, bli frisk och komma hem!

Du är bäst, Tindra!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hälsa Tessan att jag håller tummarna för Tindra och att allt ska gå bra för henne imorgon och att mina tankar går till Lilla söta Tindra och även till Tessan och Simon.

TINDRA ÄR BÄST....

kram lisa

2012-02-20 @ 21:22:18
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Det ska jag göra om/när jag pratar med dem.

/J

2012-02-20 @ 22:06:01
Postat av: Nina

Hej! Fin blogg, Vad skulle du göra om du vann 100 miljoner? :)

2012-02-20 @ 23:09:32
URL: http://nnnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0