Paket till Ella

Idag kom det två små paket till Ella med Posten.

En tröja och en sele som jag köpt till henne på Tradera.
Tyvärr tyckte jag nog att tröjan var lite liten (främst för kort). Den var annars jättehäftig!
Selen blev lite stor över halsen, annars var det en mycket snygg sele.


Ella provar döskalletröjan



Puppy Angel Ultra Visual Soft -khakifärgad-


Jag gillar att köpa saker över t.ex. Tradera för oftast blir det mycket billigare än ute i butik.
Sen är det ju alltid en chansning då man inte kan prova sakerna innan...
Det är smällar man får ta.
Oftast är det ändå just sådant som inte finns i butikerna (inte här i Helsingborg iaf) som jag köper via Tradera.
Eller även sådant som jag vet att jag verkligen vill ha, som jag kanske sett innan.

Jag får prova att sälja dem vidare, helt enkelt.

Någon som är intresserad?

Tröjan sitter nog bäst på en hund med ryggmått på ca. 28 cm, kan jag tro (Ella är ca. 31 cm.)
Selen är storlek L = hals ca. 30 cm och bröst ca. 35-50 cm. (enligt tillverkaren 38 cm. resp. 45-55 cm, vilket jag inte alls får dem till).

Lämna en kommentar med kontaktuppgifter vid intresse.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Finns selen kvar o vad kostar den?.



Mvh Johanna

2012-05-25 @ 07:44:22
Postat av: Jasmine

Hej Johanna.

Nej, tyvärr, den har sålts...

=(

/J

2012-05-25 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0