Nice!

Idag var det också bra väder så jag tog med mig Ella på en liten tur.

Jag skulle bort till ett ställe och fråga om praktikplats och passade på att slå ihop det med promenaden.
När det var klart så gick vi bort till Vikingsbergparken som ligger på det hållet.
Där fick Ella vara lös en kort stund så hon kunde sträcka på benen och lukta på vad hon ville innan vi begav oss hemåt igen.


Vikingsbergsparken sommartid


På vägen hem träffade vi lilla My (Pomeranian som vi har passat lite ibland) och hennes matte Jonna.
Vi har inte träffats på ett tag, men vovvarna kände igen varandra och blev glada (iaf en kort stund).
Yrvädret My sprang mest rundor och Ella ville mest hem... =)
Försökte få ihop en liten fin bild på dem till bloggen, men ack nej...
Bild blev det, men...


Tjeeeena kompis! Längesen ju!


Ella har fokus på Jonna som har problem med att få My att stå på rätt håll... =)


Det var betydligt torrare (och inte så blåsigt) idag.
Skönt!
Slapp alltså att skölja och föna när vi kom hem.
Det var inte helt fel efter en promenad på ca. 1,5 timme (med stopp och kort pratstund).
Tyvärr fick jag dock hjälpa till att hänga in tvätt och bädda rent eftersom Stefan hade hämtat upp tvätten när jag kom hem...
=)
Ja ja, man kan inte få allt här i världen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

va var det för praktik du besökte?? hoppas att du får det.. ska hålla tummarna för dig

kram lisa

2012-02-20 @ 21:27:45
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Ingenting som blev aktuellt...

/J

2012-02-20 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0