Ella utövar "handduksagility"

Idag har det varit en urtrist dag, både för Ella och mig...

Inget kul väder... Isigt, snöigt och regnigt, vilket inte har lockat till någon längre promenad. =(

Nu ikväll så var Ella ganska uttråkad och jag bestämde mig för att aktivera henne lite med något.
Som ni säkert redan vet så är jag ingen hejjare på att göra så avancerade saker så jag tog helt enkelt ett badlakan, rullade ihop det och lade det som ett "tubhinder" mellan soffan och soffbordet.
Där blev det ett mjukt underlag för henne samt att hon inte kunde vika av...

Ja, jag filmade med mobilvideokameran lite grann, men det var ju ingen direkt höjdare!
=)
Dålig belysning, svart soffa, svart handduk och en ytterst kort bit att hinna filma på resulterade i ett 6-7 sekunder långt klipp där man knappt hinner se något alls...
Men... Självklart lägger jag upp det här ändå.
=)


Hann ni med!?! =)


Nåja, det var iaf vår lilla aktivering här hemma i sådär 10 minuter.
Inte mycket, men Ella var nöjd med det.
Hon fick iaf göra något annat än att ligga och tråka på sin dyna + att det genererade i godis.
Det är ju alltid populärt för lilla Ella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0