Ella på shoppinghumör

Torsdagen bjöd knappast på något roligt alls för Ella...
Inga långa promenader och inga kompisbesök...

URTRIST!

Vid 18-tiden när husse skulle åka iväg ett ärende till Väla så passade jag och Ella på att följa med och ta en tur inne på Grizzly, www.grizzlyzoo.se, sålänge.
Bara för att hitta på nå´t.



Ella gillar att kolla in djurbutiker...
Det luktar väl spännande!?!

Igår var hon dock extra angelägen av att komma in (kanske pga. kylan??) och väl inne gick hon verkligen och strosade... =)
Hon skulle titta och lukta på allt.
Inte ens när husse kommit och vi alla ansåg oss klara, skulle hon gå.
Nej, då skulle hon ta en tur på kattavdelningen och kika lite där.
Hon är för söt!

Det enda som inhandlades igår var en rosa Hurtta Lifeguard sele... En ROSA!!! Iiiiieeee!
Jag gillar inte rosa, dock är väl denna ok då den är neonrosa, men grejen var att den var på rea och vi hade pengar kvar på Ellas presentkort från i julas.
Den orangea selen, som jag egentligen vill ha till henne, var slut i hennes storlek innan rean började. Typiskt!
Nu är det 50% på bl.a. denna selen jag köpte.
Den kostar egentligen 259:-, 129,50 på rean (130:-), och så hade vi 65:- kvar på presentkortet, så slutsumman för denna Hurtta Lifeguard selen blev alltså 65:-.
Inte illa.
Det kan den ju vara värd.
Vi kan ju använda den sålänge till vi kanske eventuellt hittar en orange på rea någon annanstans t.ex.
Man kan ju alltid sälja denna rosa vidare isf.


Undrar om man kan krypa in här och smygsmaska på lite god mat?


Jag tror jag har hittat nå´t! Jävla skit att man är trubbnosig!
Heeerkulees! Tiiindraaa! Zeeuuuus! Var är polarna med långnäsor när man behöver dem!?!


Maaatteeee! Nu när det är såhär förbannat kallt så vill jag ha en
stor, fin kattlåda och så´n här sand! Snälla!?! Snälla!?! Får jag? Snälla!?!


Nej, det blev ingen kattlåda...
=)
Nog för att man tänkt tanken, speciellt förra übervintern med hennes opererade knä...
Det blev bara Hurtta selen.


Taadaaa! Dagens fynd! (jag försöker föreställa mig att den är orange..)


Självklart måste det ju modellas för bloggen!


Nåja, det var ju ett bra pris iaf... 65:-...
Och oavsett om den är rosa eller orange så är reflexen i Hurttas saker oslagbara.
Om inget annat så syns hon iaf.
Och det är ju viktigt.
Det är ju liksom hela poängen...



Kommentarer
Postat av: Christina

Support spårade buggen till bakgrundsbilden som nu är borttagen. Prova gärna igen nu! De där Hurtta-selarna är så fina. Har hemma men som inte är utlagda i butiken ännu.



Christina, CSiGORA

2012-02-03 @ 20:55:46
URL: http://hundbutik.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Ja, visst är Hurttas selar fina!

Jag har varit inne på din sida nu. Mycket fina saker!

/J

2012-02-04 @ 01:43:39
Postat av: Lisa

Ella vet väl om att hon är en hund ingen katt??? eller så letar hon efter en varm hundsäng att krypa in i nu när kylan biter sig fast..

Jag tror att hon fick med sig lite gott me sig hem från Grizzly eller??

trevlig helg på er

kram lisa

2012-02-04 @ 10:32:02
Postat av: Jasmine

Hej Lisa.

Det vet hon alldeles säkert.

Nej, det blev inga gotter alls denna gången. Bara selen.

/J

2012-02-04 @ 10:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0