Bäddhäng med Ella

Igårkväll tog vi det bara lugnt.

Theréze, Simon och Tindra tittade förbi på vägen hem efter deras Freestyle-kurs hos Ida (www.vi2hundcenter.se).
Det var trevligt.
De stannade väl ca. 30 min. sen åkte de hem för att hålla lite kväll, de också.

Ett sådant kvällsbesök var väl inte vad Ella väntade sig, precis...
Hon var ganska trött när de hade åkt hem.
=)

Tog några bilder på henne i hennes bädd...
Tröttisen...
Bilderna är tagna och inlagda i följd.

Ursäkta både kvalitén och färgerna...
















And... She´s out....!  =)


Vi gick väl och lade oss vid 00.30 men vid 2-tiden så knatade Ella ner och ut i köket för att dricka, sen dök hon inte upp förrän vid 7-7.30 imorse.
Det händer nästan aldrig att hon avviker från sängen (vår säng) på natten.
Det ska isf vara någon enstaka natt på värsta högsommaren om hon blir för varm, men aldrig på vintern.

Så, hon kom alltså och lade sig hos mig igen, men sen kunde inte jag somna om utan fick stiga upp istället...
Typiskt!
Nu ligger hon och snusar jättegott och har dessutom hela min sänghalva för sig själv...
=)


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Vilka mysiga sovbilder <3

2012-02-02 @ 11:07:16
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Anna!

Tack så mycket!

Ja, visst är de goá!

Hoppas allt går bra för er.

/J

2012-02-02 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0