Vaccinering, fästingmedel, MSM och joniserat silver

Jag har en inre konflikt med mig själv gällande det där med vaccinering...
Ella ska ju vaccineras imorgon.

Jag vill ju egentligen inte utsätta min hund för en massa kemikalier och skit...

Förrsten...
Är det någon som har förra numret av tidningen Hundliv???
Skulle vilja komma åt en artikel där gällande vaccination, fästingmedel, msm, joniserat silver o.dyl.
Artikeln finns i den tillhörande spa-bilagan.
Kanske någon har den och möjligen en scanner och skulle kunna scanna in den och maila över den till mig??

Det hade varit helt fantastiskt om någon kunde göra det så jag hade hunnit läsa den innan jag åker till veterinären imorgon!


Kommentarer
Postat av: Tina

Här är ett tips från mig ang vaccinering http://www.youtube.com/watch?v=L1Xd5ghnlJ4&list=WLCF28F97F874B90D6&feature=mh_lolz



Intervjun är lång, men mycket värd tiden.



Själv tycker jag att hundar blir övervaccinerade vilket påverkar enormt negativt deras hälsa och livslängd. Vi har tagit oss ett beslut att inte vaccinera Polly i framtiden. Det räcker nog med de vaccinerna hon fick i sheltret.

2012-04-25 @ 22:55:27
URL: http://cutiepiepolly.blogspot.se/
Postat av: Jasmine

Hej Tina!

Stort tack för din kommentar!

Jag har mailat dig.

/J

2012-04-25 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0