Solfläcksdyrkande Tibbisar

Idag rastade Stefan Ella vid 10-tiden, sen åkte han iväg och hjälpte sin kompis med flytten.

Mellan 12.45-13.45 tog jag och Ella en promenad runt om kolonierna.
Mycket bättre i näsan idag!

Strax efter kl. 14 lämnades Cleo.
Hon ska vara här till någon gång runt 21-tiden.

Jag och de två, små håriga lade oss en timme och vilade därefter.

Vid 15-tiden gick jag upp och gav Ella sin mat och Cleo fick några kulor hon också.
Hon har inte samma tider som Ella, men hon brukar få lite att knapra på när Ella äter.
Det gäller även tvärtom.
Sen kollade jag lite på TV medan tibbetöserna hade letat upp vars en solfläck att ligga i.
Det såg ganska mysigt ut...


Cleo hittade en solfläck i soffan...


... och Ella på golvet/mattan sidan om soffan


Cleo passar på att putsa sig...


... medan Ella bara myste i värmen


Nu har jag precis varit ute en liten kisserunda med dem.
Ella ligger på hallmattan och Cleo ser jag inte, så jag antar att hon har gått in i sovrummet och lagt sig i sängen...
=)
Själv ska jag iaf joina soffhörnan och se om det finns något på TV att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0