Fina, lilla Ella...

Vi tog en tur ut till Laröd med Ella igår.
Det var fint väder, men det blåste en del...


Ett tag sedan jag var här... Gäller att kolla in vad som hänt sedan sist...


Måste pinka in "mitt" Laröd igen...


Sitt/ögonkontakt = Godis/belöning


Ligg/ögonkontakt = Godis/belöning


Min underbara, ljuvliga och helt fantastiska hund!


Jag är på väg...


Springa, springa...


Snart ifatt er...


Bara en liten bit kvar...


Snart så...


Nästan framme...


Heeej, husse och matte!


Lite trött och varm i pälsen nu...


Mastodonttungan! =)


Svalkar mig lite i vinden...


Vad händer där borta?


SSSS - Snygg Stilig Ståtlig Spanare


Ja, det var några av bilderna från gårdagen...
Hon är så fin, min lilla Ella.

Hon hade lite besvär igår, men om det var värmen, blåsten eller näsan är svårt att avgöra.
Det gick inte lika fort som det brukar...
Men jag hoppas, och tror, att hon ändå uppskattade svängen i Laröd.


Kommentarer
Postat av: Tina

Roliga bilder, man ser verkligen att hon njöt av det sköna vädret.

2012-04-25 @ 22:57:40
URL: http://cutiepiepolly.blogspot.se/
Postat av: Jasmine

Hej Tina!

Tack så mycket!

/J

2012-04-25 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0