Ella - On the rock -

De blev att jag och Ella hängde med ut till Filborna när Stefan skulle träna igår.

Egentligen så var jag inte alls "in the mood" för det...
Jag är fortfarande förkyld och det blåste en del.
Men, vad gör man inte för de där små hårbollarna...?

Solen sken, för det mesta, och när man hamnade i lä blev det riktigt varmt.
Vi försökte gå i skogspartierna den mesta tiden, så att det inte skulle bli för varmt för Ella.
Hon var hyfsat pigg när solen gick i moln eller när vi gick i lite skugga, men annars gick det lite långsamt.

Vågar inte tänka på hur sommaren ska bli, om hon redan nu tycker att det jobbigt vid knappt 10 grader...


På plats på "utsiktstornet"


Ständigt uppmärksam


Börjar bli lite trött...


Power-nap - Ska bara vila ögonen liiitee... - *Zzzz*


Va!?! Är det dags att gå? Redan..?


Det blev iaf en timmes promenad.
Skönt när det är gjort.
Efter promenaden i Filborna skogspark gick vi bort till Filborna Arena och väntade på Stefan och när han var klart så åkte vi hem.
Då var det dags för lite mat till Ella och sedan var det den obligatoriska vilan.
=)

Idag har vi inget speciellt på agendan.
Theréze kommer efter jobbet och lämnar Tindras vaccinationskort som vi ska ta med till Sune imorgon och fylla i, eftersom de glömde det när Tindra vaccinerades.

Oroar mig en del över morgondagen, gällande Ella.
Tycker det är skitjobbigt...
Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att det inte ska vara något konstigt med hennes tänder/munhåla!
Inte med något annat heller, för den delen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0