Canvasbur??

Är lite sugen på att skaffa en canvasbur till Ella...

Inte för att ha den till transport, utan till balkongen nu till sommaren så att hon kan vara där ute och ändå få lite skugga, samt kanske om man ska ut på picknick typ till stranden eller så.

Finns en del fina som t.ex. svart och grå, men jag har fastnat för en modell i grön camouflage.
Tycker den är riktigt snygg!


OBS! Lånad bild från nätet!!


Någon som vet var de säljs, eller möjligen har en själv till salu?

Intresserad av måtten 40x60, 50x80 eller ev. en storlek större.
Allra helst 50x80, tror jag.
Då är det gott om plats för Ella att vräka sig på...
=)


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har prisvärda canvasburar men bara svarta. Ska lägga ut dem i webbutiken också. Men den där du hittade såg riktigt snygg ut!

2012-04-11 @ 16:38:25
URL: http://hundbutik.blogspot.se
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Ja, de i camo är skitsnygga!

Har sett dem innan, men kommer inte ihåg var eller hur länge sedan.

/J

2012-04-11 @ 16:47:37
Postat av: Fanny

tack för tipset om kloslipen!



Rusta hade en blå canvasbur i dom måtten. sist jag var där (i Helsingborg) hade dom dock inga hundsaker alls.. Vi köpte en stor röd/svart på Ö&B för 199:-

2012-04-11 @ 18:26:43
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Hej Fanny!

Varsågod! Hoppas du hittar någon du gillar!

Tack för tipset om canvasbur... Är lite inne på en camo-färgad just nu, så jag ska först se om jag kommer över en sådan.

/J

2012-04-11 @ 18:41:37
Postat av: Christina

Canvasburar är superssmidiga! Har jag till mina 2 korvar :)

2012-04-11 @ 21:12:13
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Christina!

Ja, jag har transportväska till Ella, så det är mer att använda som ett litet kryp-in i skydd av sol/vind på balkongen eller när vi är iväg.

/J

2012-04-11 @ 21:28:48
Postat av: Johanna

Den är så snygg den camo :) tänkte svara även på de du skrev på min blogg :) ja visst är bilderna fina på dom :) o vagnen är super bra nu när jag gjorde vi den ;) kanske kan ta med den om jag ska hälsa på er :) då tror jag Chulli blir glad att få åka haha han är ju en "lathund" haha kram

2012-04-12 @ 00:40:21
URL: http://rysskkarlek.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hej Johanna!

Ja, visst är den snygg!?

Både du, Chulli och vagnen är välkomna! =)

/J

2012-04-12 @ 02:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0