Blåsigt värre

I eftermiddags tog jag och Ella en timmes promenad i Filborna skogspark medan husse tränade.

Ella var på gott humör, men det gick lite långsamt. Jag fick ta det ganska lugnt när jag gick så hon inte behövde springa ifatt hur långt som helst.
Vet inte om det var blåsten som påverkade näsan eller om det var solen som gjorde henne lite varm. Kanske en kombination?

Solen sken men det blåste rejält.


Vaddå blåser??


Med örat på svaj i vinden


Man svajar lite... =)


Bara så söt!


El Spano


Väl hemma så tog jag ut buren på balkongen och där låg hon nog i över en timme när jag satt på balkongen och njöt av vårsolen.
Inte förrän jag gick in så kom hon också.
Det var ju skönt väder och i.o.m. att jag hade buröverdraget på så slapp hon ju själva blåsten.

Kommentarer
Postat av: Malin/BilboBlueEyes

Oj, vad det blåser för lilla snuttan! :-)

2012-04-20 @ 08:05:16
URL: http://[email protected]
Postat av: Jasmine

Hej Malin.

Ja, det kom lite "sommarbrisar"...

=)

/J

2012-04-20 @ 09:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0