Nu är Tindra här!

Jag tog först Ella på en 30-minuters promenad.
Väl hemma så åt jag och Stefan lite frukost.
Vi skulle ju hämta Tindra på dagis idag och jag ville på något sätt försöka få till en halvlång runda med Ella medan vädret var ok (de hade lovat regn senare).
Så, vid 12.45 tog jag Ella och promenerade ner till Sundsbussarna. Det tog ca. 45 minuter.
Där nere hämtade Stefan oss och vi körde vidare till Hunddagis.

Tindra blev jätteglad när vi kom (oväntat!), och denna gången fick hon ju följa med oss!
Sist skulle vi ju hämta Mimmi...

Hundarna fick göra några pinkisar innan vi åkte hemåt (Tindra hade varit ute strax innan vi hämtade henne).
Vi var väl hemma vid 14.30 och vid 15 var det dags för Ella att få lite mat. Tindra fick en kula, för hon hade ätit på dagis.
Det blev knockoutslaget för vovvarna!
De däckade totalt därefter!

Ja, efter två promenader på ganska kort tid, besök på dagis, få med kompis hem och lite mat (Ella) och en dags vistelse på dagis (Tindra), så kan ju vem som helst bli trött! =)
Så vi tre passade på att lägga oss i sängen och vila lite. MYSIGT!


Ibland blir man bara sååå trött....


2 utslagna hjältar...


Så söta och så nanninga...


Klockan är ca. 18 och de har legat en stund hos Stefan i soffan nu (bara bytade plats).
Nu tänkte jag försöka få med mig dem ut på en liten promenad.
De måste ut och kissa lite iaf och röra lite på benen, men jag vet att de hellre hade legat kvar i soffan just nu...
Vad är det med dagens hundar?!?  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0