Tillbaka till vardagen...

Jag har precis varit ute med Ella på en dryg timmes promenad.
Hon tog sovmorgon idag, efter helgens äventyr... =) Vi har ju varit uppe vid 6.45 både lördag och söndag och hon har fått tidig frukost och morgonpromenad dessa dagarna. *Inte poppis!*
Idag återgick hon till det "normala", att sova till ca. 9.30, äta gourmetfrulle, vila magen och sedan gå morgonpromenad.

Det var fint väder igår kväll, så jag tog Ella på en rask, längre kvällspromenad. Jag var egentligen snortrött, och säkert Ella också, men det var fint väder så det gäller att passa på.
En runda som normalt brukar ta ca. 1 timme för oss tog igår 45 min. Starkt jobbat! Det var fart på den lilla loppan, vill jag säga!
Hon har dessutom varit förvånansvärt pigg och glad hela helgen.
Jag trodde hon skulle fullkomligt dö efter att vi hade kommit hem båda dagarna, och sedan sova hela kvällen, men så har det inte varit. Hon har vilat/sovit ca. 1-1,5 timme, sedan har hon "varit med" igen.
*Det MÅSTE vara Frolicen!* =)

Det är ju också något hon har gjort hela helgen... Ätit godis.
Men, de kan väl också få ha det lite bra ibland...?
Hon fick ju stå ut med att följa med till Sofiero både lördag och söndag, så då kan jag väl låta henne äta lite Frolic och hamburgare bl.a. på plats.
Missförstå mig rätt nu, hon fick inga MÄNGDER godis, men hon fick kanske mer än hon i normala fall hade fått, eller iaf utan att behöva jobba för dem.
Vem vet, kanske förknippade hon då dagens upplevelser som lite mer positiva? Eller, kanske iaf mindre negativa...?


Ella just nu...


Nu ska iaf jag äta... Frukost...
Är faktiskt ganska hungrig. Trött också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0