Lite luft och saker att titta på...

Tog Ella i vagnen i eftermiddags och rullade bort till en liten gröning där hon kunde kissa lite, samtidigt som hon fick vara ute en stund och se och lukta annat.
Våra fyra väggar börjar bli lite tråkiga efter dessa dagars vila.
Nu när jag har vagnen så finns ju möjligheten att hon kan följa med och få lite mental stimulans utan att behöva promenera.

Hon var något sämre imorse igen... =(
Är så rädd för att det är ett diskbråck, men jag hoppas det bara är något muskulärt!!!
*cross my fingers*


Kissepaus!


Tillbaka till vagnen...


... vänta... ska bara kolla så det inte kommer en hund...


Spanar härifrån istället!


Med vinden i håret!


Nääeee, jag tror jag vilar lite istället...


Nåja, hon fick iaf komma ut en liten sväng och hitta på något...
Det är ju tråkigt att bara ligga och häcka hemma!


Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches TÄVLA I BLOGGEN

Oh vilken underbar sötnos du har!

2011-09-26 @ 08:30:42
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Tackar, tackar!

/Jasmine och Ella

2011-09-26 @ 09:05:09
URL: http://minochellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0