Långpromenad i Pålsjö

Idag har jag och Ella varit på en långpromenad i Pålsjö.

Planen var från början att gå ner till Gröningen, men det var varmt och blåste en hel del så jag valde att ta en tur genom Pålsjö skog istället.
Jag packade en liten påse med vattenflaskor, skål, mat till Ella och en liten handduk. Vi gick hemifrån 14.25 och kom fram till rastplatsen vid 16-tiden, så det blev ca. 1,5 timmes traskande.
Det fick bli tre vattenpauser för Ella innan vi nådde rastplatsen och väl där så blev det både mat, vatten och vila. Nice!

Jag hade bestämt med Stefan att han skulle ringa när han var på väg hem så att vi kunde bli hämtade och det blev ca. 30 min. vila för Ella och mig innan han ringde. Sen fick vi packa ihop och traska vidare till Thalassa, där han skulle hämta oss.

Ella blev, som vanligt, mycket glad när bilen rullade in på grusplanen och hon insåg att hon skulle få åka bil hem!
Somnade sen på två röda när vi körde hem... =)

Det blev inga bra videoklipp från dagens hajk, så ni får hålla tillgodo med en annan bild istället!


Sötast i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0