Hemma med husse och Tindra

Idag gick jag och Ella en promenad i förmiddags på strax över 1 timme...
Det var riktigt skönt väder!
Och hon uppförde sig faktiskt riktigt bra på de två hundmötena vi hade. Ibland så... =)
Jag bara njuter av de stunderna då allt bara går bra och försöker verkligen att fokusera på dem.

Klockan 13.30 kom Theréze och lämnade Tindra, för vi skulle ta en snabb sväng till Helsingör och hundarna skulle vara hemma med Stefan.

Min plan var egentligen att vara hemma igen ganska tidigt för att sedan ta en sväng med Ella ner till Gröningen för att filma lite med den nya videokameran i dagsljus och utomhus.
Men... Mina planer går sällan som jag tänkt mig...
Vi har haft en jättetrevlig stund i Helsingör, jag och Theréze. Vi var hemma nu vid ca. 18 (Ella blev så glad när jag kom hem!) och jag är ganska trött och hungrig. Så någon långpromenad blir det inte idag.
Det blir en normal-prommis (30 min.) och sedan nå´t gott att äta framför tv´n i soffhörnan. Det blir nog också nå´n Super-Flyers, som jag köpte i Helsingör... Lakritsstänger med salmiakfyllning, som jag inte hittat mer än i Danmark. Riktigt goda!
Ella ska självklart också få nå´t gott ikväll. Det blir nog en tjurmuskel... =) *MUMMA*
Fredagsmys, helt enkelt!


Super Flyers - Lakritsstänger med salmiakfyllning


Jag hoppas att det blir bra väder imorgon också, så vi kan ta en rejäl tur och filma Ella lite.
Om inte, så kommer det nog fler fina dagar att filma utomhus på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0