Jag har fått "sovmorgon"!

Gud, vad skönt!
Idag har faktiskt Stefan tagit ut Ella på morgonrunda... KORS I TAKET! Det händer sällan eller aldrig.



Igår tog jag Ella på nattarundan, för Stefan satt och spelade och jag trodde (HA!) att Ella behövde bajsa. Så, eftersom Stefan skulle iväg och jobba nu på f.m. så bad jag honom ta Ella innan.
Himla skönt! När han sen har kört och Ella fått frukost så kan jag och Ella dra oss lite i sängen eller i soffan. MYSIGT!

Annars inga planer på dagen.
Får se om det är fint väder lite senare, för en promenad står ju högt prioriterad isf!


Kommentarer
Postat av: Lisa

blev det 10 min runda eller???? tanken på att det var stefan som var ute och gick morgonpromenaden idag...

bra att Ella väcker Stefan..

2011-10-08 @ 10:28:24
Postat av: Jasmine

Haha! Nädå, hon fick iaf 20 minuter. =)

/Jasmine

2011-10-08 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0