En liten ny leksak...

Igår blev det ett litet inköp av en ny leksak till Ella på Netto (av alla ställen!).

Jag vet ju att hon inte leker alltför ofta och att, när det händer, så är det ingen lång stund och bara med speciella leksaker...
Var inne på Netto i ett annat ärende igår när vi hade kommit hem från vår 2-timmars runda i Pålsjö, medan Ella låg och vilade på soffan med husse.
Där hittade jag denna:


Road kill - skunk -


Det är en mjukisleksak utan stoppning (road kill) med pip i nos och svans.
Den kostade 39:- och det är nog vad man kan tänkas betala för en leksak till henne, eftersom hon sällan bryr sig om dem.
Hon har en räv och en mink/iller(?) i samma typ av modell hemma som hon leker med nå´n gång då och då.
Köpte den mest för att hon blir så glad när man kommer hem och hon får nå´t... =)
Dessutom hade hon ju faktiskt varit jätteduktig och gått en lååång runda!

Hon fick den när jag kom hem och hade packat upp
Hon sprang iväg med den (inte utan att ha problem med att trampa på den, då den är lika lång som henne...) och letade upp pipisarna... Sen hade vi lite dragkamp med den och jag kastade iväg den så hon fick springa och hämta den.
Ja, totalt blev det nog 2-3 minuters lek...
=)

Som sagt, man ska inte köpa dyra leksaker till henne, såvida det inte är ett aktiveringsspel av något slag, då är det bättre investerade pengar.


Kommentarer
Postat av: Jenni

En sådan skunk har mina killar med! De har äben en liten räv.

2011-10-22 @ 03:19:37
URL: http://dogomania.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jenni.

Ella har även en liten räv, hon också...

Du ser den i ett annat inlägg (tror det är fred. 30 sept. då Tindra överfaller Stefan).

/Jasmine

2011-10-22 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0