Ella och Zeus i Fredriksdalsskogen/parken

Idag har Zeus varit här en liten stund.
Jag och Stefan tog en sväng med vovvarna i Fredriksdalsskogen/parken där vi även släppte Ella lite.


Ella och Zeus


 
Ella á lá Ferdinand


 
Dessa söta små liv!


Hade videokameran med mig och filmade några kortare klipp, men missade (SÅKLART!) precis när Ella skulle busa lite med Zeus... SÅÅÅÅ TYPISKT!
Jag hade precis filmat när de sprang och hade kommit tillbaka, stängde av inspelningen och precis då så började Ella busa lite.


Fick igång inspelningen precis när "buset" var över och Ella fick ett litet s.k. "tokryck" istället.
Det retar mig till vansinne att jag missade att få med den sekvensen på film, men, men...
Tokrycket varade inte så länge, men hon är förbannat söt!


Stefan tar en svängom till med vovvarna!


En sista runda!
Nu börjar Ella bli trött...
Funderade länge på om hon skulle hänga på överhuvudtaget... =)


Det blev gott och väl 1 timmes promenad.
Har vi tur och det är fint väder nästa gång Zeus är här så kör vi ut till hägnet i Pålsjö skog och släpper dem båda där istället.
Tror det blir lite roligare för båda.


Godis! Allmän utdelning, eller?


Va!?! Fick bara Zeus!!??


Det luktar sååå spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0