Ella har besök... i sängen!

Jag och Ella gick och mötte upp Zeus vid 9.30 imorse och sen tog vi tre en liten promenix.
Han ska vara här fram till 12-13-tiden idag.

Väl hemma var det dags för lite frukost till vovvarna.
Zeus hade inte ätit hemma så han hade en påse mat med sig och Ella, ja henne fick jag ju slita upp ur sängen för att gå och möta Zeus, så där blev ju inte någon frulle... =)

Efter frukosten är det ju nästan obligatoriskt för Ella att vila magen och då allra helst i sängen.
Idag var det ju givet då husse fortfarande inte har stigit upp.
Vilken lycka!
Och Zeus var definitivt inte sen med att joina dem!


Sängmys!


Zeus ockuperar min sida!


Gott att vila magen!


Vaddå, din sida!?!


Ja, så här sitter jag alltså i min ensamhet och klottrar på min blogg...
De andra ligger och slöar/vilar/sover i sängen. Både tvåbenta och fyrbenta...
*suck*


Kommentarer
Postat av: Emma

sv; Nej okej, har ingen erfarenhet av att beställa med en oval runt tidigare så kan tyvärr inte ge dig ngt tips. Men det ska gå att göra i psp. Sen hur kvalitén på bilderna blir när man framkallar dem kan jag inte heller svara på.

2011-10-13 @ 16:58:03
URL: http://chiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0