På besök hos Tindra med familj

Idag vid 14.45 så körde Stefan mig, Ella och Tindra hem till Simon och Theréze.

Tindra har ju varit hos oss från lördag till söndag och meningen var ju att de skulle hämta henne idag vid middagstid ungefär, men Theréze hade gjort illa foten och kunde inte köra bil, så vi bestämde att vi skulle lämna Tindra istället.

Så, Stefan "droppade" oss där strax innan 15, sedan körde han hem igen för att slita på soffan medan han kollade på fotboll.
Jag blev kvar hos T & S och vi pratade lite, käkade pizza och kollade lite tv, sen kom Stefan och hämtade mig och Ella igen vid 17.30.


Bild på Ella i soffan hos T, T & S som Theréze tog.


Om inget annat oförutsägbart inträffar, så bli nästa besök på onsdag.
Inte bestämt än om vi ska dit eller om de kommer hit, men Tindra och Ella ska byta julklappar och jag och Theréze ska byta födelsedagspresenter.
Spännande!
=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0