Myspromenad i Fredriksdalsparken

Hade tur med vädret så det blev en promenad i Fredriksdalsparken.

Jag och Ella var ute i nästan 1,5 timme (1 timme 25 min.) och hon var lös en hel del på skogsslingan och på gräsmattan där vi busade lite.
Det var ganska fint väder och ca. 7 grader ute så det var inte kallt, men det var däremot rejält dyngigt.
Efter promenaden så blev det avsköljning i badkaret (inte det mest populära) och sedan fick jag föna Ella torr.

Därefter fick Ella lite frukost och sedan stupade hon i sin bädd.


Ella kollar dagens nyheter på väg till Fredriksdalsparken


På väg tillbaka från skogsslingan


Men kom igen matte! Ska vi gå snart!?!


En skitig Ella på väg hem


Ja, det blev rakt in i badkaret efter den promenaden!
Men det var det värt, för det var riktigt skönt att vara ute med min lilla pärla!

Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt.
Det tänker vi fortsätta med...
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0