Djurkommunikatör Britt-Marie Spångberg - ZaWicca 17/12-2011

Idag har jag och Ella varit och träffat djurkommunikatören Britt-Marie Spångberg nere på ZaWicca.

Ni som läst en del i bloggen vet att jag tidigare har varit och träffat Gabriella Rastad.

Jag tillhör skaran som är öppen för sådant och sedan finns det ju de som inte alls tror på det.
Och visst är det okej att vara skeptisk, men jag anser att man nog ska testa först, innan man låter sig själv ha en åsikt.
Och ja, det finns bluffmakare! MASSOR!
Men jag kan bara tala för mig själv när jag säger att det jag har upplevt i dessa sammanhang känns trovärdigt.

Idag satte sig B-M ner och skrev ner det hunden (Ella i det här fallet) berättade och därefter fick jag ställa frågor och hon läste upp det hon skrivit.
Ingen information om hunden gavs mer än namn, ålder och hur länge jag hade haft henne.

Britt-Marie är en mycket mild och trevlig kvinna och det tog ca. 2 timmar idag.
Ella hade mycket att berätta! =)
Om jag skulle skriva allt här så hade det blivit en hel roman och tagit en evighet, så det gör jag inte.
Men det var kul och intressant att höra vad som sades denna gången (det skiljer sig ju gärna mellan gångerna då hunden oftast tar upp det som är relevant just här och nu).

B-M ska nu renskriva sina anteckningar, sedan kommer hon att skicka/maila dem till mig.
Ska bli kul att få dem sen!


Ella har koll ut mot butiken på ZaWicca


Spännande att ha koll på vad som försigår där ute.
Massor av obehöriga hundar...


Jag kan faktiskt BÅDE ha koll OCH prata med B-M!


Jag lurade iväg matte så jag kunde sno kuddarna! HA! Där fick hon sig!


När allt var klart så promenerade jag hem med Ella.
Meningen vara att husse skulle hämta oss när vi var klara, men jag valde promenad istället.
Det tog ca 45 minuter för oss att gå hem.

Ella var både trött och hungrig när vi kom hem så hon fick sin mat och sen slocknade hon på soffan.
Just nu har både hon och Tindra koll i köket där Stefan lagar mat...

Tindra kom i förmiddags för det hade kört ihop sig lite i schemat så Theréze och Simon behövde hundvakt idag.
Klart vi stället upp för lillfisen!
Ingen vet dock hur länge hon ska vara här idag...
Nåja, vi har fått mat så hon klarar sig till imorgon om det så skulle vara, så det reder sig nog. =)

Nä, nu är det snart dags för lite mat, soffhörnan och tv-tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0