Snart på väg till Tindra...

Om ca. 1 timme ska vi bege oss hem till Tindra för att lämna hennes present.
Det ska bli intressant att se vilken respons den får.


Surprise! Snyggt döskallepapper, va!?


Min plan från början var att jag skulle promenera dit med Ella nu vid f.m./middag och även promenera hem (45 min. på vardera håll), men det är så värdelöst väder så jag väntar till Stefan är klar på träningen så får han skjutsa oss...
Lite trist, för jag ville verkligen att vi skulle få ordentligt med promenad idag.

Det har åskat, blixtrat och regnat i morse, samt även nu på f.m. och det är ju inte kul att komma hem till någon med världens blötaste och skitigaste hund... Dessutom vill jag inte vara ute med Ella om det skulle komma en omgång med åska och blixt igen.
Hon är i dagsläget inte speciellt rädd för åska, så jag vill inte riskera att hon blir rädd för det heller.

Igår tog jag världens sämsta bild på Ella! *asgarv*
Hon stoppade fram huvudet precis när jag tryckte, så det blev den fulaste och suddigaste närbilden någonsin! =)


Close up!


Nej, nu måste jag fixa till mig och packa ihop sakerna så jag är klar när Stefan ringer.
Ett nytt åsk- och regnväder är på gång igen, hör jag...
Fast det brukar bli bra efteråt, när både lufttryck och luftfuktighet lättar!
Inget ont som inte för något gott med sig!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Fräckt omslagspapper! Innehållet hade Lakrits älskat!!



/J

2011-08-28 @ 12:23:20
URL: http://dogomania.blogg.se/
Postat av: Jasmine och Ella

Ja, visst är pappret snyggt!? Och den gröna Flamingon hade varit både kul och snygg till din lilla svarta Lakrits-bit!

2011-08-28 @ 15:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0