Snabbvisit hos Cleo

Ella fick hälsa på en liten stund hos Cleo idag.
Vi gick in om där när vi gick på promenad.
Cleo blir alltid superglad när Ella kommer, men Ella är mest intresserad av att se om Cleo har någon god mat... =)
Det är likadant när Cleo kommer hit... Ella blir jätteglad, men Cleo är mest intresserad av att kolla Ellas leksaker och om hon har något godis liggande...
De rusar runt i ca. ½ - 1 min. sen är det liksom över och båda går och lägger sig. Lite udda, men... Det verkar funka för dem, så...

Vi var väl där ca. 30 min. sen tog vi och fortsatte vår promenad, som tog ca 45 min (exkl. de 10-15 min. det tog att gå hem till Cleo). Inte världens längsta, men den får duga som "långpromenad" idag. Ella gick ju ganska långt och i rask takt igår, så jag har inte världens sämsta samvete.
Ella tyckte nog det var roligare att rusa runt med Cleo i 1 minut än vad hon tyckte att promenaden var... Hon traskade på i hyfsat bra tempo idag, men det är ganska hög luftfuktighet, så hon har lite problem med sina luftvägar.

Imorgon, torsdag, så ska vi hämta Mimmi på Hunddagis och passa henne till senare på kvällen.
Ella får följa med till Hunddagis när vi hämtar Mimmi, och hälsa på. Det brukar hon tycka är lite kul.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Cleo är både trött och nöjd efter Ellas välkomna besök!

2011-08-24 @ 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0