Slappesöndag...

Jag har varit sååå slö hela dagen...
Stefan har tvättat (det var hans tur) och han har även sorterat och rensat bland sina kläder. *Flitig*
Själv har jag inte gjort mycket vettigt alls...
Jag har varit ute några turer med Ella (dock ingen långis... *skäms*) och hjälpte Stefan lite med att lägga in tvätten och sorterandet, men det är nog allt. Har bara varit slö, tung i huvudet och haft en begynnande huvudvärk hela dagen. Kanske vädret...?

Pratade lite med Theréze i eftermiddags.
Hon och Tindra har varit på kantarellkurs i helgen hos Ida Lindgren, www.vi2hundcenter.se.
Hon/de tyckte det var kul och Tindra hittade sin första egna kantarell idag (de fick bara ett sök per ekipage)!
Grattis, Tindra! You rock!

Ella har nog varit lika slö som jag idag...
Hon har knappt rört sin tjurmuskel och jag hittade henne nergrävd bland soffkuddarna. =)


Nannig!



Låt mig vara... Jag sover ju...!


Nej, nu blir det faktiskt att joina kudden. Klockan är bara 23.30, men jag är snortrött!
Vi har kollat film ikväll och det blev man ju inte piggare av. *Mysko*
Stefan har varit ute på nattarundan med Ella för en kort stund sedan och jag tror att han precis blev klar med att bädda rent sin halva av sängen...
Nu kan man alltså äntligen hoppa ner i sänghalmen bland alla "bedbugs" utan att bli störd av att han måste tända lampan och bädda mitt i natten! *Jippie!*
Tror att jag måste ta en huvudvärkstablett först bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0