Presentjakten avslutad!

Äntligen har vi fixat Tindras present! Skönt!
Hoppas bara att hon tycker den är lika bra som vi... Man vet ju aldrig med de små vovvarna...

Jag ringde runt till alla djurbutiker i Helsingborg, Hyllinge och Landskrona för att se om någon av butikerna hade den prylen hemma som vi sökte efter och till slut så hittade jag den på Grizzly (Väla), www.grizzlybutiken.se.

Tog Ella och planerade att promenera en del av vägen (från Stattena till Berga) och sedan ta bussen sista biten, men det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig...
När vi kom fram till busshållsplatsen vi tänkte åka ifrån, så var den flyttad pga. vägarbete. Vi fick allt ta och traska på en bra bit till för att komma till en busshållsplats.
För er som känner till Helsingborg, Berga, så fick vi gå till Däckia/Living.
Det tog ca. 1 timme och 5 min. för oss att gå den biten och Ella var ganska slut när vi gick på bussen. =)
Väl framme vid Grizzly så gick vi in och letade upp presenten som dock tyvärr inte fanns kvar i den färgen vi hade önskat, så vi fick helt enkelt nöja oss med en annan färg.
Nåja... Förhoppningsvis bryr sig inte Tindra om vilken färg den har.


Ella utanför Grizzly


Jag såg också att Grizzly hade fått in Aktiv Hund (grönläppad mussla), http://www.agna.se/webbshop/aktiv-hund, som är ett kosttillskott till hund. Den ska förebygga och hjälpa till när hundar har någon form av artros eller ledproblem.
Ella äter det sedan PL-operationen och den har varit svår att få tag på i Helsingborg. Det känns ju verkligen bra att den finns så pass lättillgänglig nu.


Aktiv Hund - Grönläppad mussla


Tyvärr kan jag idag inte avslöja någonting om presenten...
Bild på den kommer när Tindra har fått den, så varken hon eller matte Theréze får reda på något i förväg.
Det vore ju inte speciellt kul...


Även här utanför Grizzly


Stefan kom och hämtade oss när vi var klara, så Ella fick åka "taxi" hem. Gissa om hon var glad för det!!?

Nu har vi precis käkat och kollat lite på True Talent på TV3. Vilket jävla bra koncept! Jag tycker det är skitbra att det bara är rösten som får en möjlighet att höras till en början.


Kommentarer
Postat av: Theréze

Spänningen är olidlig;) Vad får Tindra, vem vet? Vilket jobb ni båda har lagt ner på att hitta RÄTT present till lilla 5-åringen. Ni är fina ni;) Kram T

2011-08-25 @ 19:46:01
URL: http://thereze.se
Postat av: Jasmine och Ella

Ja, det är nog Ella som har fått antränga sig mest... =) träningsvärk

2011-08-25 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0