Morgontrötta Ella...

Både jag och Stefan gick upp vid 07.30 imorse, men inte vår älskade och morgontrötta Tibetanska spaniel... Hon låg allt kvar och snusade hon...
Vid 09.30 förberedde jag hennes frukost, och fick sedan gå in och väcka henne. Efter lite morgongos så gick hon ut i köket och åt sin mat. Samtidigt som Ella åt så gick Stefan och jag gick in i sovrummet för att klä mig.
Under tiden så kom Ella, ganska mätt och belåten, tillbaka in i sovrummet och ville bli uppburen i sängen igen.
Väl uppe så snurrade hon ihop sig för att ta en liten lur till...
Jag passade på att kila ut i rummet och hämta kameran för att ta några bilder så att ni kan se henne.


Mätt efter frukosten och fortfarande nanning... Kl. 09.42


Det är bra att vila magen efter maten...


Detta gör hon alltså varje morgon... Äter sin frukost och går sedan in och vilar lite till i sängen...
Det kan röra sig om allt från 20 min. - 1,5 timme innan hon kommer igen. Det beror lite på hur trött hon är, om jag har nå´n tid att passa så jag måste rasta henne eller om jag helt enkelt anser att hon behöver rastas vare sig hon vill eller ej.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0