I väntan på Tindra...

Om ca. 1 timme kommer Theréze och Simon med Tindra. Vi ska passa henne till söndag för de ska iväg på nå´t läger. Det ska tältas och grejas, så jag hoppas att de slipper regnet, men det verkar nog tyvärr inte bli så... Stackarna... =( De åker nu på förmiddagen och kommer hem nå´n gång på söndag och vi ska alltså passa Tindra under tiden.

Ella har varit uppe och ätit frulle, sen gick hon och lade sig igen... Jag tror inte att det finns någon mer morgontrött hund än henne... Hon äter sin frukost, sen kilar hon snabbt in i sovrummet och lägger sig i sängen igen. =) Där ligger hon sen och snoozar och vilar magen i ca. 1 timme, sen kommer hon.
Men det är väl egentligen ganska skönt. Jag håller på att tona håret nu under tiden så det blir klart.
Tänkte ta en sväng om passexpeditionen och fixa nytt id- eller pass. Har inte riktigt bestämt mig än... Båda mina har gått ut. Pass är precis lika giltigt som id-kort, men id-kortet är smidigare att ha i plånboken, men det gäller ju inte vid resor. Har inte råd med båda just nu (400:-/st.).

Nej, nu måste jag in och skölja håret.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0